Saturday, August 17, 2013

Kita Perlukan Masa :') Walau Jarak Terpisah Jauh ~




Walau jarak kita terpisah jauh :')

Ya Allah , aku merindukannya keranaMu ya Allah .
Jauhkanlah aku daripada perkara yang boleh melalaikan aku sehinggakan aku lupa kepadaMu Ya Allah .
Aku mengerti jarak antara kami bukanlah jarak yang menghukum kami,
tetapi jarak ini yang akan menjaga kami :')

Dengan jarak ini , kami berjanji akan berubah menjadi yang lebih baik ,
Berjanji akan memperbaiki cinta kepada Ilahi
Berjanji untuk mencintai pencipta lebih dari segalanya
Berjanji untuk mendalami ajaran agama
Dan dengan jarak ini juga , kami yakin andai satu saatnya nanti , kami akan lebih bersedia untuk melayari alam seterusnya dengan jalan yg di Redhai ,


Aku bersyukur Ya Allah,
kerana memberiku peluang untuk melalui jalanMu ini
Syukur Ya Rabbi
kerana memberikan jarak itu terhadap kami


Ya Allah , sekiranya telah Engkau tetapkan dialah yang terbaik untukku dunia dan akhiratMu , maka satukanlah hatinya dengan hatiku .
Jika dia bukan yang terbaik untukku , maka pisahkanlah kami dengan cara yang baik , Sesungguhnya engkau Perancang yang terbaik untuk kami :')
Aamiiin ~



No comments:

Post a Comment

Hey ~ ! Komen laa sikitt . .hehehe :)